woensdag 7 januari 2009

Het barbarenthema voor de volgende PF heeft al een flink aantal verhalen opgeleverd. Leuke, ook! Dat doet me er zelf ook weer naar verlangen om mijn verhalenreeks van Sirkhan di Momo Y Avaya verder uit te breiden... Overigens kwam mijn verhaal over deze barbaar (onder andere naam om te voorkomen dat bekend zou worden dat het van mij was) niet verder dan een 45e plaats bij de Paul Harlandprijs 2008... ach ja, sword & sorcery is een beetje uit, blijkbaar (want natuurlijk weiger ik de fout bij mijzelf te zoeken ;-)).

Het verhaal kreeg 186 punten in de voorselectie en kwam zodoende niet bij de genomineerde 36. Deze 186 punten werden gegeven door drie voorselecteurs, zodat er een 6,2 uit rolt. Een mager zesje... voldoende, maar niet bijster goed. Ach ja...

In 2003 werd ik nog vijftiende...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten