zondag 2 mei 2010

Sirkhan de barbaar

Mensen, wat was ik blij toen ik, enkele maanden geleden, nevenstaande prent van Ralf van der Hoeven kocht. Ik had de plaat eerder al gezien en 'moest' 'em hebben, maar ja, de noodzakelijke pegels zouden een probleem vormen... jammer...

En toen, enkele maanden geleden, zag ik hem opnieuw. Op een evenement, waar hij bij Valkyrie zat en ja hoor, weer die plaat! Dit keer 'moest' en 'zou' ik hem hebben en vertelde ik Ralf dat ik hem wilde gebruiken als coverplaat voor mijn nog niet voltooide bundel met verhalen over 'mijn' barbaar: Sirkhan.

Inmiddels heb ik de originele plaat bij mij thuis (ik moet hem inlijsten en ophangen!), heeft Ralf een mooie high res foto en gaat hij hem voor mij inkleuren. En ik? Ik moet, na voltooiing van het manuscript van Sylvestre, als een gek gaan schrijven aan de avonturen van Sirkhan. Want een bundel mag natuurlijk niet te lang op zich laten wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten