donderdag 26 januari 2017

Maak jij indruk?


Benieuwd naar mijn nieuwe boeken? Wil je mij, via 'crowdfunding' sponsoren en als eerste (stukken van) mijn nieuwe boek lezen? Met onderstaande hoop ik jou een mooi aanbod te kunnen doen...

Tja, dan ‘ineens’ zit je, als voormalig uitgever, met een zolder vol boeken. Duizenden exemplaren van boeken die je door de jaren heen hebt uitgegeven. Boeken geschreven door jezelf en door anderen. Tel daarbij op ook nog eens duizenden exemplaren van een magazine voor korte fantasy, SF en horror, waarmee je door de jaren heen je zolder hebt dichtgeplakt…


En dan heb je nog de wens om als schrijver meer met het skrieven en minder met het vergaren van inkomen bezig te zijn. Want werken trekt een wissel op de tijd die je voor het skrieven kunt reserveren. Lastig. Moet ik crowdfunding starten voor de nog (af) te schrijven boeken? Weet niet. Wie heeft daar tegenwoordig nog geld voor? En hoeveel crowdfundingprojecten gaan anders dan aanvankelijk zo leuk werd voorgesteld? Kortom: wil ik opboksen tegen vooroordelen en wantrouwen? Tijd steken in een moeizaam proces? Maar toen kwam het! Eureka! Ik presenteer een combinatie van die twee!


Want wat nu als ik een ieder die mij steunt, niet simpelweg ‘ooit’ een boek van mij in het vooruitzicht stel, maar reeds nu al gelukkig maak met immens veel fantastisch leesvoer? Dat levert bovendien twee vliegen in één klap op: mijn zolder ruimt op (geeft ruimte voor de toekomstige uitgaven ;-)), ik krijg het inkomen uit boeken dat ik zo graag wens (zodat ik meer kan skrieven), én jij, mijn potentiële sponsor, krijgt alvast heel veel en mooi waar voor je geld (waarmee het wantrouwen wegvalt en je mij alleen al wilt steunen vanwege het bijzonder aantrekkelijke boekenaanbod!). 
Kortom: een plan is geboren.

Al wat rest is jouw enthousiasme (en overschrijving) om de zaak te regelen! Moet lukken, toch?!

Wat bied ik je aan? Een drietal manieren om mijn schrijverij te steunen en wel met de volgende pakketten:

Sponsorpakket I: Sponsoring van 50 euro.
Hiervoor ontvang je meteen, nadat je sponsorbijdrage is bijgeschreven op mijn bankrekening, 11 (verschillende) boeken die ik op zolder heb liggen. Ik maak een keuze, dus voor jou is het een verrassing. Deze boeken kostten oorspronkelijk veel meer dan je bijdrage van 50 euro, zodat je een mooie deal hebt gemaakt. En ik ook. Bij mij ruimt het op, en ik heb er weer vijftig euro bij om me iets minder druk te maken over hoe ik de lopende rekeningen moet betalen. Dank je wel! En natuurlijk vermeld ik je graag (als je dit wilt) als sponsor op mijn site. Daarnaast ontvang je op een later tijdstip, wanneer het is afgerond en gepubliceerd, een boek van mijn hand, met handtekening en persoonlijke boodschap (als je dat op prijs stelt). Jij kiest welk boek dat zal zijn (mag ook eentje zijn die al is verschenen).

Sponsorpakket II: Sponsoring van 100 euro.
Hiervoor ontvang je meteen, nadat je sponsorbijdrage is bijgeschreven op mijn bankrekening, 22 (verschillende) boeken die ik op zolder heb liggen. Ik maak een keuze, dus voor jou is het een verrassing. Deze boeken kostten oorspronkelijk veel meer dan je bijdrage van 100 euro, zodat je een mooie deal hebt gemaakt. En ik ook. Bij mij ruimt het op, en ik heb er weer honderd euro bij om me iets minder druk te maken over hoe ik de lopende rekeningen moet betalen. Dank je wel! En natuurlijk vermeld ik je graag (als je dit wilt) als sponsor op mijn site, met een directe link naar jouw website of Facebook voor meer reclame voor jou. Daarnaast ontvang je op een later tijdstip, wanneer het is afgerond en gepubliceerd, twee boeken van mijn hand, met handtekening en persoonlijke boodschap (als je dat op prijs stelt). Jij kiest welke twee boeken dit zullen zijn (mogen ook reeds verschenen boeken zijn).

Sponsorpakket III: Sponsoring van 150 euro.
Hiervoor ontvang je meteen, nadat je sponsorbijdrage is bijgeschreven op mijn bankrekening, 33 (verschillende) boeken die ik op zolder heb liggen. Ik maak een keuze, dus voor jou is het een verrassing. Deze boeken kostten oorspronkelijk veel meer dan je bijdrage van 150 euro, zodat je een mooie deal hebt gemaakt. En ik ook. Bij mij ruimt het op, en ik heb er weer honderdvijftig euro bij om me iets minder druk te maken over hoe ik de lopende rekeningen moet betalen. Dank je wel! En natuurlijk vermeld ik je graag (als je dit wilt) als sponsor op mijn site, met een directe link naar jouw website of Facebook voor meer reclame voor jou. Daarnaast ontvang je op een later tijdstip, wanneer het is afgerond en gepubliceerd, drie boeken van mijn hand, met handtekening en persoonlijke boodschap (als je dat op prijs stelt). Jij kiest welke drie boeken dit zullen zijn (mogen ook reeds verschenen boeken zijn).

Je hebt mijn boeken al? Sponsorbedragen zijn te hoog?
Denk je dat je de 11 boeken die ik je meteen toestuur, al hebt, of heb je geen interesse in die boeken, maar wil je me toch financieel steunen? Dan kan dat natuurlijk ook. Voor een bijdrage van 25 euro ontvang je één boek van mijn hand zodra deze is verschenen. Ook dan zet ik er graag een persoonlijke boodschap en een handtekening in (mits je dit op prijs stelt). Ook vermeld ik je graag als sponsor op mijn site.

Hoort, hoort en zegt het voort!
Deel svp mijn bericht via de social media met al je vrienden en vriendinnen. Als zij aansluitend ook sponsor worden (en jouw naam noemen als bron), dan ga ik je, voor iedere extra sponsor, met extra leesvoer belonen.

Mail bij interesse je gegevens en je gewenste pakket


Geen opmerkingen:

Een reactie posten